Jumaat, 29 Oktober 2010

AKU DAN STICKER!


pehal dengan aku & sticker? Kalau ada yang nak kata aku adik beradik dengan sticker ke aku perangai macam sticker ke atau aku penjual sticker ke korang memang salah.. Hal ini kerana (chewah!) aku terlalu banyak dan suka menampal sticker di rumah. Bukti nya ni aku tunjuk kan potret kediaman mewah aku ni. Mewah siot tak leh bla.


Masuk-masuk rumah je aku dah tampal sticker munge-munge chumei dekat bawah tu. Sepupu aku si Epi cadangkan supaya aku letak sticker bunge kecik ni keliling rumah. Macam semak lak banyak-banyak bunge tu kan? Hurm...nanti aku pikir.. Dah tu sticker bunga yang tiga kuntum tu aku tampal dengan beliau lah. Ada lagi satu sticker 3 kuntum ni, gambar nyer dekat bawah ni.




Lain sikit la kan.. Sebab ruang dinding ni agak besar tu yang aku tampal jarak sikit. Ni ruang nak ke bilik-bilik tidur. Pintu yg ko nampak tu pintu bilik ayu eh bilik air..haha



haaa... Ni pulak sticker dekat atas tibi..hoho cumei kan?


Dekat sliding door pon aku tampal..Pening-pening...hahaha sekeping pintu tu aku tampal 2 kuntum ros, bila 3 keping pintu die jadik macam kt bawah nie.
santek kan kelihatan pemandangan ke luar balkoni rumah saya? Ececece bab puji diri sendiri ni memang expert tak leh bla..hehe
Lepas ni aku nak beli sticker kartun pulak.. Nak tampal dekat bilik tidur anak sedare aku biar die mengamuk.. hahahaha

2 ulasan:

YOUsoF berkata...

eh serius Yan.. cantik la gambar yang bawah sekali tu.

*boleh cover kesepahan rumah ko.. ;D

Cik TTK berkata...

hahahaha cover kesepahan ek..hampeh..cmni lah duk sengsorang sop, aku sepahkan aku jugak yg kemas..takde yg membebel..kalau ade pon bebel kt diri sendiri je..tu pok, ko giler ke hape yan??hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...