Isnin, 11 Oktober 2010

Gosip yang didapati dari mediamalaya.com


BIENDA DAH KAHWIN LAH..


Ohh sangat jelitaaaaaaaaaaaaaa... TAHNIAH kepada Bienda ( Nor Razlinda Razli ) dan pasangan nya Kamarul Zariman.. Semoga kekal ke akhir hayat dan dikurniakan rumah tangga yang aman damai dan sentosa serta anak-anak yang soleh dan solehah..

Sangat santek yea....kalau korang nak tengok gegambar yang lain pon ade santek-santek belaka. Tinjau-tinjaulah dekat mediamalaya.com yea..

Sangat santek kaler yang dugunakan.. Mungkin sebab si Bienda ni memang da santek so ape die pakai sume jadik cantik jelita gitu u..huhuhu pepon TAHNIAH sekali lagi..

2 ulasan:

My nama is Mija berkata...

amboi..baca je gosip trus publist kt blog yekkkk

Yan berkata...

hahaha harus lah...cantik tue gmbo die kawen..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...