Jumaat, 8 Februari 2013

kerana CNY

aritu ade buat entry mintak baju dekat masitah kan (klik SINI) lepas tu Masitah dengna murah hati belanja kawan die yang comel ni baju sebijik seperti yang di idam..


dah sampai, dah posing2 dah, dah anto gambo jugak dekat masitah..dah muah3 ketat3 kt masitah..hihi tetibe tadi ade orang kol.. jarang aku angkat no yg x dikenali ni..bila aku angkat, ades! banyak pulak cakapnye..sah lah aku salah angkat kol nie..hahaha

Menurut budak tu, die ni penjual baju online.. suplier dah nak raye sangat agaknye ni ha dah terprint order masitah dua kali kemudian di hantarnya kedua-dua baju tu kat aku ni ha..agak terkejut jugak dapat baju ni sampai dua kali..

pung pang pung pang, belilah baju di kedai Masitah..buy 1 free 1 rupenyer..hahahaha takdelah, aku akan poskan baju ni dekat pembeli budak tu..kesian la hai die cerita itu ini sampai nak putus nafas aku dengar..aku dah penat dengar, die pulak tak bagi can aku cakap.. Kan dah kena sound dengan aku..aku cakap, awak diam kejap bagi saya cakap..eh tak diam2 jugak..aku cakap lagi dan lagi, tak nak diam jugak..aku letak je terus tepon nye, aku gtau masitah..Masitah setelkan..hehehe

untung lah budak ni kan aku ni baik hati, kalau aku pon diam kan je dapat baju ni camne?padan muka die tau..sebab aku dah sakit hati sangat kan..tapi aku masih boleh berfikir dengan normal, aku akan tolong budak tu..sesama islam, ape salahnye membantu kan..

jadik budak kira oi, nasib ko baik baju tu dapat kt aku tau..n pesanan ikhlas dekat ko, kurangkan membebel..

hahahaha..

sekian, as salam..




1 ulasan:

한나Zakharshi berkata...

dia cakap memang tak putus. tapi aku ckaap je time dia ckap. lantak la dia nak dengar ke tak. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...