Isnin, 11 Jun 2012

Kursus Kawen



9 dan 10 bersamaan sabtu dan ahad lepas dua budak comel ni telah pergi mengkursuskan diri dekat Hotel Selesa Pasir Gudang..

Kursus sangat best..hehe.. Sangat termotivasi dengan kursus-kursus tu sume.. Padahal mata ngantuk sebab bangun pepagi buta kan, lepas tu kursus sehari suntuk sampai petang..tapi yang paling membanggakan, aku tak tido pon..hehehe..khusyuk giler aku layan penceramah-penceramah tu sume..

balik dari kursus kemain gembira hati encik yus mengenakan aku yek..geram je i tengok beliau..macam nak gigit gigit!!huhhh

8 ulasan:

Cik Fara berkata...

bestnye da nak kawen....hehhe..aku nk komen benda lain ni yg takde kena mengena ngan tajuk entri ni...aku nk ckp canteknye blog ko....template tu mane dpt...nak jugak...sgt simple tp sgt comel n cantik...hehehe

Cik TTK berkata...

hahahaha..bagus soklan ko..jawapannye...









bukan aku yg buat..masitah aka puan pupel yang edit blog aku nie..hehe

piEja berkata...

org balik kursus kwen ni selalunya takde nyakat pasal benda lain..kah3...selamat sakat menyakat la ye...?weehuuu~

Pupel Liyana berkata...

hahha. best kan kursus kawen. terbeliak mata masing2 yang ngantuk tu bila dengor ceramah muahaha. ehem2. i yang edit haaha

LiaNa YuSoF berkata...

bestnya.. bila la aku nak pegi kursus kawen ni.. hmm..

Cik TTK berkata...

pieja:tu ar..masalahnye, org je yg kena..die pandai je tangkis...gerammm

mas: hah tu ade peminat tu..hehehe

lily: g kursus bila2 boleh wei..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe..ade rase berkobar2 nk kawen tak?hehe

Cik TTK berkata...

terus nak kawen esok!hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...