Jumaat, 27 Julai 2012

Aku ada masalah

Aku tak tahu macam mana nak luahkan ni. Tapi siyes aku tengah takut. Bukan takut sebab aku buat salah tapi masalah ni masalah dengan diri sendiri ni je.

Balik ni aku nak berbincang dengan die, nak mintak pendapat ape yang aku kena buat sekarang. Aku ni dah terlalu kompius ni, haritu baru ada rasa gembira, sekarang aku dah jadik takut.

Hurm....kompius!kompius!kompius! harap2 tak ada pape lah kan..haiyoooo

7 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

insyaAllah, kau trylah buat apa yang aku suruh tu.

bLaCk Roses berkata...

hishhh...akk pun konpius...

Cik TTK berkata...

Kompiussssseessss....jom kompius sesame!

fahim berkata...

konpius di bulan puasa.. puasa byk2 ti tuhan bagila jalan

LiaNa YuSoF berkata...

ape masalah ko tu yan? huhu...

Sitti Amyrah Johari berkata...

Sabar ye rakan ku. Setiap masalah pasti ada penyelesaiannya. InsyaAllah.

www.justmeandjart.blogspot.com

Hustler berkata...

kompius ngna kompas salam tak???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...