Jumaat, 20 Julai 2012

hurm...

hari ni fikiran masih menerawang..bawak kereta sambil mengelamun, lalu langgar divider sikit. nasib tak calar, cuma tersentak je..teruskan perjalanan, sampai opis naik lobi liff dekat tingkat 3 lalu pintu liff terbuka masuk namun liff tersebut turun ke tingkat satu pula. dari tingkat satu tekan butang naik ke atas semula, baru sampai opis.

otak memang tak boleh nak generate ape2 maklumat sekarang.. esok dah puasa, aku nak jugak nasik lemak ayam goreng super lazat dekat masai tu..tak kira nak jugak!!



owhhhh lazatnye...............slurrrppppp!!

3 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

la tak dapat lagi ke haha.

Hustler berkata...

Kemarok! Hahaha

Cik TTK berkata...

Xdapat lg wei..walopun aku bendera merah skg ni tp totap nk buka kt situ..kempunan nk buka pose ari pertama kek situ..huuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...