Khamis, 29 September 2011

sambungan drama raye #2


haaaaaa...ni lah wajah vontot kereta akak yang suke dapat menunggang si towing nie...Ni kali ke dua si Ferrari aka babu akak ni naik mende alah nie... 

Gambo ni adalah kesinambungan dari cerita akak pasal raye yang lepas tu..leh jengah balik dekat SINI
 dah ler raye tu aka sengsorang dekat rumah akibat daripada akak dan abang2 beraye di rumah mak mentua kan..Maka akak yang anak yahtim dan piyahtu ni tutup pintu tingkap di hari 1 syawal bersamaan 30 Ogos tersebut..

Mujarab uolssszzz takde sorang umat pon datang...padan muke aku!hahaha..

Dah!tatap lah wajah si vontot babu akak ni pepuas.. Jangan sampai tergoda dah lah..hahaha

5 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

babu demand gilioooooooooooos hahaha

Cik TTK berkata...

die nak jenjalan ler...feeling2 naik kuda kan..hahaha

YOUsoF berkata...

Kaedah ni memang terbukti menjimatkan minyak kereta.



1 syawal kau tutup pintu rapat²?Terbaiklah!

Cik TTK berkata...

minyak memang jimat tapi poket aku yang tak selamat!ades

haaa...raye pertama aku tutup pintu..hahaha kejam kan..

YOUsoF berkata...

LOL!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...