Rabu, 28 September 2011

apakah ertinya hidup tanpa enpon..??

Bukan aku giler tak ada tepon tapi aku naik giler sebab aku bawak charger tapi tak bawak tepon.. Punyerlah semangat aku ni masukkan si charger dalam beg aku ni tetapi si tepon aku tak masukkan ler pulokkkk..

bangun-bangun tido terus tuju dekat charger then masukkan dalam beg, pastu baru pergi mandi.. Masuk kereta tu ingat nak tepon Encik Yus, tapi baru pukul 7.05 macam awal sangat nak kejot budak busuk tu.. So aku tangguhkan ler lagi kan.. Tibe opis terus lupe nak kol..sungguh jahat busuk ati aku tak nak kejut orang g keje kan..

dah goyang-goyang kaki, goyang-goyang bontot aku baru ingat nak cas tepon sebab malam semalam aku tak cas tepon tu sebab sedap sangat ratah ayam sampai kekenyangan padahnyer aku terbongkang dengan ayam-ayam tu..eh anak sedara aku suka makan tongkeng ayam wei, orang kata sape sukamakan tongkeng memang mulot becok..bertambahlah si mulot becok dalam keluarga aku..haha

semangat pasang charger, tapi tepon tak bawak lak..dah lah plug dekat bawah meja..susah payah aku tertonggeng-tonggeng tapi hasil??non hadooooooooo..

Pastu lagi bangang aku hari nie ialah semalam ade orang janji nak kol aku, urusan kerja ok..tapi tak kol2..punyer lah aku macam nak marah kan, aku kol orang tu siap cakap macam nie.. 

Akak kata nak kol saya semalam, tak kol pon?

akak dah kol dah tapi tak angkat..

eh saya tak bawak tepon lah kak..sabar yek kak..heheh:)

aku rasa hari nie hari bangang aku lah kan..?baru kengkonon nak merasa nikmat sangat  bos tak ada seminggu ni kan nak datang lambat lah konon, tu yang sewel tu semua barang tinggal..

dah tu je aku nak cerita, jangan gelak!



2 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

hahahahahahaahhahahhahahaha

Cik TTK berkata...

dah kata jangan..ko degil eh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...