Rabu, 17 Oktober 2012

banyak mulut

Assalamualaikum kengkawan....beeerrrkkkk...ahhh sedapnye ais jagung tadi..sepesel punye..nyum3..

jom mula kan cerita, ape punye tajuk aku bagi nie da...hehe...sebenarnya bukan banyak mulut...tapi banyak cerita nye je...nak kawen ni macam-macam nak kena buat..paling tak larat adalah mengedarkan kad..huuuu banyak masa dan tenaga ditumpukan dekat situ tau..penat-penat..tapi best!hihi


ni kad-kad yang dah siap label..siap ikut department lagik..ni utk encik nunang..upah pleaseeeeee nak petik stlobeli kt cameron..Please take note ok..hihi

kebelakangan ni pulak kemain gemor dengan ais..ais kacang la ais jagung lah ais longan lah macam-macam ais aku telan..kemain tak ingat nak kawen dah kan weekend nie padahal..cehhh



nengokkkkkk...nampak lazat kan..hihihi

henpon terbako..masih tidak dibetulkan dan tidak diganti baru lantaran nak kawen takut sangat tak cukup duit nye..huuuu..akibat henpon terbako sebelah maka di ejek tepon koka meletop..tapi jangan risau galaxy W ku ini yg dah itam separuh dan digelar galaxy U oleh yus, masih boleh mengambil gambar dan menangkap keceriaan diwajah wajah insan comel..


nengok....masih boleh beri peluang dekat anak sedara aku bergambo dengan ronaldo lagi...klik untuk tumbesaran ok?pastu korang boleh lihat betapa berseri ceria remaja muka budak tu padahal gambo dekat seng heng je ponnnn..hahaha


hah ni pulak hiasa bilik tidur pengantin..baru buat ahad lepas tau..mantik tak? hehehe boleh show bunge jelah sebab tu je satu-satunye benda baru yang ditambah..lain semua recycle barang abang aku kawen lah, tirai akak ipar lah, tirai mak kawen dolu dolu kala pon hadooo..takpe lah, mak tak de time adik nikah, dapat pakai tirai mak kawen pon jadik lah...eh terrrrrr-emosi di situ..


ok sambung citer! Ahad lepas jugak NURUL DAYANA a.k.a monitor datang rumah aku kt kota tinggi nun bagi hadiah nie.. Thanks yana n abang mie..sesusah dtg jejauh sebab nak bagi hadiah je..

thanks kt yana sebab sudi jengah persiapan..terharu..jom hug kuat-kuat..ehhhh

Akhir sekali, nah hamekkkkk gambo cik pengantin berjerawat batu dua ketul di pipi... cissss si jerawat nyahhhh ko dari pipi ku!!!!


Sekian entry merepek meraban dari ku..lebiu olssss...mmmuuuaaaahhhh

3 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

jerawat kau memang sejak azali haha. tapi muka dah tak TEMBAM CAM DULU. G CAMERON BELANJA AKU!!

Cik TTK berkata...

hahahaha tapi jerawat besar gabak ni susa nak tumbuh tau..hihi

jom g cameron tapi hari bekerja boleh kah?minyak dan tol kami boleh sponsor, tapi tido sendiri tanggung..plus belanja aku eskem stawbery ok!hiks!

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

a'ah la..yan cm dan kecik je...dan yang paling penting, sudah terserlah seri2 pengantin di situ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...