Selasa, 20 November 2012

Alhamdulillah..:)

Alhamdulillah segala nya berjalan lancar..

dah nikah..
dah baca nangis2 nie..:) yus nangis teruk dr den..kiranye den lagi macho leni..kih3
 dah cium2..hihi

dah sanding baju merah..

sanding lagi baju pink pulak..hihi

ni kawan-kawan saye..

mereka dengan idea kreatif nye..


inipun sama tapi org lain, tempat lain, hari lain.. ini adik2 ipar saya..

gambar ni sy suka..walaupun nampak buruk macam pompuan peknen, tapi suke gambo ni sebab semua hepii je..hihi

owh nanti upload gambo family pulak yea..:)
gambo lelain nanti aku upload kt fb..teruk no nak upload kt blog ni payah kebeno..

Terima kasih pada semua yang datang..
dari jauh dan dekat..
terima kasih pada sedara mara, jiran tetangga yang dah bersusah payah..
terima kasih pada yg dah mendoakan kami..
terima kasih paad yang dah sponsor..:)
terima kasih..
terima kasih..
terima kasih tersangat..

9 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

eleh perot dah buncit baru nak upload. sudahlah ahhaa

Cik TTK berkata...

alhamdulillah ko doakan aku peknen..hihihi :)

Hustler berkata...

Woit!!! Gugur kang lompat2!

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

selamat bergelar bini org ye yan..hehe

piEja berkata...

suke baju yg bunga mcm2 kaler tu...sukeeee!!!!!!!

LiaNa YuSoF berkata...

wahhh... happening giler.. sory tau takdapat datang kenduri ko.. huhuhu...

psstt psstttt.. da ada ke? hihihi..

Cik TTK berkata...

mawi: suke la dapat laki..hahahaha

tiemah: tq tiemah...comel sangat ko peknen..geram!mcm nak cubit2..

pieja: itu mak mentua saya buat..:)

lily: tq lily...xpelah...nk buek camno..dah berlalu pon..belum lagi la yang..doakan lah yek..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

ko nk cubit pipi ke cubit perut?hehe

Cik TTK berkata...

cubit perut lah..mudah2an berjangkit..hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...