Jumaat, 20 April 2012

Mesti kena bandingkan nanti..hurm...

Weekend ni weeding adik akak ipar aku.. Sebaya dengan aku.. Mesti nanti akan ada perbandingan.. Selalu aku lah yang buruk.. Aku lah yang gemok.. Aku lah yang tak cantik..

Hurmmmmmmm... Tak suka di banding-banding kan lah..!!

6 ulasan:

Pupel Liyana berkata...

aku benci bila dibanding2kan. apa aku buat?? buat pekak! bgus sgt ke kau nak banding2kan orang. haha tak gitu??

Hustler berkata...

Hahahahahaha..... Pedulik hape.... Aklu sepupu2 aku tak banding2, tapi mak2 diorang yang banding2.. wakakaka... Yang peliknya, anak sniri tak bekap mak. Ahakz!! cane tuh?? Tapi ko sabo jek la.... Biasa la... banding membanding nih kan amalan turun temurun~~ TTDMKA.

piEja berkata...

huhu...tak best kan kalo dibanding2kan ni..dun wori, yg penting takde lg soklan2 bl nak kawen kan..?sbb sezasss ko dah ada jwpn..haha..

LiaNa YuSoF berkata...

ala.. sabar je la yan.. aku, adik beradik sendiri pon orang dok banding2 kan.. maleh da nak pikir... apa ada pada kecantikan? luaran je.. yang penting dalaman kita yang cantik.. tak gitu?? hehehe...

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

a'ah yan, xmo sedey2 ye...tak luak ape pun diorang duk banding2 kn ko... yg penting ko happy..

Cik TTK berkata...

owh terima kasih kengkawan...:)
suka ada kawan macam korang ni..macih yek..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...