Khamis, 7 Mei 2009

aKhiRnyEe...

waaaa.....asalamualiakum pembaca2 sekalian...
chewah padahal aku tawu xde sape yg membace nyer selain abang n housemate merangkap tuan uma kedengkek kedengkok...
hik3...jgn marah mas...
t ko tido luo..
(padahal aku tido bilik mas)
ngeh3...

lame nyer x update citer2 terbaru n terhangat yg terjadi pd diriku yg de vogue n de bomb ni...
prasan sket..hahaha
hurm....ne aku nk citer dulu ek?

xpe lah nanti aku numbering kan tp ikot turutan peristiwaa ke x nasib korang la yg membacenyer ek...
ne pandai sket mengatur plot2 nye taw..
ape?
x reti?
x nak cube?
lantak korang lahhhh...
aku dulik pe..
hahaha
kalo leh 2 pandai2 kanlah yea...
hehehh

ni aku nk citer start dr khamis malam jumaat kliwon..
hahaha pepandai jerk malam 2 jumaat keliwon...
xkesah la die keliwon ke x yg penting entry aku best...
hahaha

1) malam jumaat kliwonnnn....auuuukkkkk.....(seram siottt)
*pada malam ini keluarlah 2 orang anak manusia bernama yan shumel n mas shanteq pergi ke alamanda...(ilek kawan2...jgn drop mood...hehe)

keberangkatan kami di hantar oleh biyu encem yg dipandu oleh mas..lepas membeli barang2 dapor, kitorang pon membelah kan diri dr alamanda tuh...(wtpe g lelame kt alamanda, bowink jerk..tp kalo g karok xbowink la kowt..hehehh)

Arakian sekembalinye kami dr alamanda itu tanpa menyempatkan diri sampai ke umah aku didatangi bunyi pelik...

cintaku,
cintaku padamu xrasa seperti dulu,
ku jadi selingkuh kerna kau selingkuh,
biar kita sama2 selingkuh..

oh!buyik tepon aku...ehehehh..bawan tepon rupenyer..

sesampai kt uma aku mengasingkan n mengemas baju2 nk bawak lek kpg esok..
excited nih..baju mak pon aku de li..bio mak tambah2 shantek nanti..hehehh
tetibe tepon ku bunyik lagi...mak pulak yg kol..
mak bgi tahu, mak x jadik g ke konvo aku..suami die a.k.a bapak tiri aku x bagi die g..
huuuuu
sedih nyer...
xpatot tol pak cik wt gituh...
aku ni kan anak mak...
huuuuuuuuuuu

aku tepon bawan..
aku tepon akak..
aku tepon kak umi..
suh diorang pujuk mak...
aku xleh pujuk cz aku da merajuk konon2nye nih..
hehehh
baru lah sadis ini cerita..hahaha

pastu esoknye (jumaat) mase aku sedang menemani mas membeli kasot di d mines(susa tol carik kasot ko mas),
bamie, bawan, mak, n akak bg msj..
diorg cakap mak jd g..
hepi nyer..
tp ku saje je suh diorg pujuk2 aku..ala aku kan ngah majuk...
saje ngengade sket..hehehh...
bley la lek kampong esok..hehehh

2)sabtu>>kete abang ne sondol..
*pagi tuh kul 6 aku da bangun...
awal dr biase..
cm xcaye aku bangun g keje pon x seawal nih..
hahaha
excited siot nk lek kampong..
siap2, kul 8 aku da terpacak kt terminal bas puduraya..
giler awal..nk nampak kete pon susah..
mmg x jamm lgsong..
lancaar jer perjalanan kete2 kt c2 aku tengok..
aku li tiket bas g JB kul 9 pagi..seb bek de bas awal2 nih..
tp nak jd kan citer, bas 2 gerak pukol 10 sengah ea..
geram nyer akuuuu
macam nk tampow jerk pale org yg jual tiket tuh..
huh!

berdasarkan pengalaman aku mencongak mase dr KL-JB
aku rase aku leh sampai kul 1 lebeyh nih..
aku cakap kt abang, suh die amek kt Sri Putri..
aku taw abang keje arini..
tp nk die amek gk..
winduuu..
pastu leh g dating jp..hahaha
tp abang lambat..
de keje katanyer..
marahnyer aku..tp xpe, ku teman jugak abang drive menuju ke tempat aku..
tbe2 abang ne sondol!
iswara nye dihentam oleh Viva yg dihentam oleh Toyota..
cian Viva 2 remuk teruk..
so, di sebabkan excident berlanggo yg terjadik tuh, abg xjd amek aku..
aku suh akak plak..
die pon lambat..
da la lambat die ajak aku g besday anak membe die plak..
adoiyaii...dah lah aku pakai bj glem arituh..2 lapis lak...
kunon2 nk g dating..
panas siot...xsanggop i..
xjd la itot..



last2 aku lek kota nek teksi..
sampai kota g facial jp...
xlame tuh abg sampai..
pastu mek gmbo ngn abang..






ni mase ngah masker...
syok sendirik..


pastu abang nampak,
amk gambo ngn die plak..


hahaha


sewel tol..
k lah...jp g i sambung no 3,4,5 ea...penat lak...
hahaha

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...