Isnin, 11 Mei 2009

aKhIrnyE - EpisoDe 2

dengan segala kemalasan yang terhimpun di bahu aku nih, aku update jugak entry aku nih...


kesimpulan yang aku ade untuk citer akhirnyer konvo aku nih adalah mak aku pergi jugak setelah beberapa halangan dan rintangan yang kami lalui...


kesian kt abang..kete die masuk longkang mase tuh..cian die...sedih sungguh ku melihat wajahnye...mase tuh aku pon sangat lah sedih nye sebab dipakse n terpakse bawak kete tuh dalam keadaan tak ready dan takut..tambah-tambah pulak huru hara nye time tuh lagilah aku tak reti nak bawak...padahal reverse je sebenarnyer itu pon dah melalak macam nak kena pancung..hehehh..malu lak kalo fikir-fikir balek..hahaha dan ha sekali lagi

walopon dengan ketakutan tahap gaban tuh aku boleh jugk reverse..itu pon kena pandang abg, baru lah de semangat..hehehe gatal lak...
hahahaha

pepon ni die pic konvo kt cna..aku tak amek banyak sangat gmbo, ni de la pic my luvly mom dengan akak aku bersama house mate aku si mas tuh...
nanti bile-bile aku letak gmbo aku gmbo dua-dua plak ek...


dari kiri : mas, akak, aku n mak...yg blakang tuh bazul..suami akak aku..

ni gmbo aku ngn mas...mas kate die lg tinggi dr aku, aku rase kasut die je yg tinggi sebenarnyer...hehehh...tengok lah kami, x menang tangan pegang bunge..tenkiu kt sayangku yuzairy n akak cz sudi bg bunge kt i...terharu nyer..sob3

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...