Jumaat, 24 April 2009

aku & sliper selamanya.....

de banyak yg ku mahu citerkan pasal sliper nih...

1)jalan..
ku lg ske pakai sliper cz fizikal aku yg agk shumel menyebabkan aku nih tamo pakai kacut tumit tinggi lae dah..
penat lorh jln ngn kasut tumit memandangkan badan aku yg mengembang ngn sangat pantas nih...hehe
lg pulak aku ni slalu jalan jauh...Putrajaya ke Kota tinggi bkn dekat oiii...
masak lah aku kalo nk pakai hills..
leh putus kaki aku..
aku ni pon xde kete, moto, beskal pon xde..
kesian kt aku..huk3
tp korg jgn salah faham plak, bukan niat nk mintak korg li kan beskal ke moto, cume mintak BMW Sport jerk..hahaha

2)keje...
aku ni simple sangattt...
aku bukan jenis PA yg pakai hill 5 inci, mekap tebal dulang, baju sexy nk mampos..
silap2...e2 bukan aku...
aku simple jerk..
g keje ngn bj kurung, tudung/selendang, handbag + make up yg macam xpakai pon...
kekadang aku pakai bedak n lipstik jerk..
ringkas n selesa bg aku lah..
kasut plak, sandal jerk...tp slalunyer sliper...
tp bukan sliper jamban taw!
canteeekk sket...
nk di jadikkan citer, aku punye lah mmg pakaisliper jerk ari2 kt opis nih tp bos aku br prasan semalam..
2 pon setelah 7bulan 28 hari aku jd PA die..
die cakap...
"aik?ni apsal pakai sliper nih??"
bos2....
seingat sayerk, selama sy jd PA bos cme 28 hari jerk sya pakai kasot, 7 bulan tuh sayerk pakai sliper jerk...
ternyatalah bos x tengok pon sayerk pakai pe kan...
huuuuuuu
xpe lah bos, sy pon xprasan bos pakai sliper ke kasot..
hahaha


3)dating..
pelik aku ni kan.?
aku ni mmg sangat simple sampai g dating pon ku pakai sliper gk..
ngn jeans n t shirt..
mula2 pakwe aku x kesah pon, but lately die da bunyik da..
macam2 alasan aku bg, n die pon de menjawap macam2 gk..
adoiyaiii...
susa nye dpt bf yg pandai bercakap nih..
akhirnye aku terpakse akur ngn cr die..
cz aku nye alasan xleh diterima..
hurm...ye lang bang...
kali ni i mengalahHh..

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...