Selasa, 21 April 2009

cuti tanpa rekod??

y?
cz aku nk menghadiri konvokesyen kali ke 18 di Politeknik Port Dickson pada 27 n 28 nih...
ramai kakak2 kt opis nih suh aku mohon cuti tanpa rekod nih czkalo aku amek cuti rehat utk konvo nih, nanti cuti aku hanya berbaki 9 hari jerk..
tp yg menjadi masalah bg aku nih, aku xpernah pulak bace or terbace di pekeliling yg utk g konvo nih kite leh mohon cuti tanpa rekod??

tp aku buat la jugak memo n isi lah borangnyer..
tup3 bos aku cakap,
"yan check ngn admin dulu yea..nanti kompomkan ngn sayek.."

aku kol lah admin, oran gtuh cakap,
"xadelah dik, untuk pergi ke konvokesyen adik ne mohon cuti rehat macam biase.."

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa.....
y?y?y?

pastuh aku ko kerani yg rekod2 cuti nih,
aku cakap kt die,
"kak, ne de cuti tanpa rekod nk g konvo.."
pastu die degil, die cakap,
"xpe, nanti akak kol org admin 2 lg skali..sebelum ni ada lah yg buat cuti tuh..dgn kebenaran Ketua Bahagian la kot.."

aiseyhman akak nih macam xyakin jerk...
hurm....pastuh aku da pasrah da...
ade ke xde ke cuti 2 aku still g gak konvo tuh..
dulik pe aku ngn cuti berekod n cuti tanpa rekod nih??
ada aku kesah??
janji aku bahagia sudah...
hahaha dan ha sekali lagi walopun atiku pedih...
uhukhukhuk

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

xde n xwujud cuty tu yan oiiiiiii

Cik TTK berkata...

aku da cakap da kt akak opis aku tuh...die cakap, cuti ni atas pertimbangan n budibicara ketua bahagian...
sebelum ni de org apply...
skg nih xtaw lah lepas ke x...nantikan la yea...
jeng3!!!

Tanpa Nama berkata...

aq doakan xde sbb aq pon xdapat.huwaaaaaaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...