Isnin, 8 April 2013

Sel Darah Putih

Kepada yang mendoakan kesihatan suami, terima kasih.
Kepada yang datang menziarahi suami, terima kasih.
Kepada yang menghulurkan bantuan, terima kasih.
Kepada yang memberikan dorongan, semangat dan nasihat, terima kasih!terima kasih!

Sehingga ke hari ini encik suami masih ditahan di Hospital Penawar atas kesalahan kekurangan darah putih dan paru-paru berkuman.. macam ayat kena tangkap pulak..

jadi. tolong doakan yang suami saya cepat sembuh yea..

terima kasih kawan-kawan.

sekian, assalamualaikum..

6 ulasan:

Miss Tasantek berkata...

semoga suami kau yan...cepat sembuh ya.

Pupel Liyana2 berkata...

semoga yus cepat sembuh. ko jangan nak sibuk2 dengan kik tu. better cuti je jaga yus. kang majuk mamat tu

Cik TTK berkata...

tasa: amin...terima kasih..

mas: die tak bagi cuti sebab die kata, die bukan tak boleh bergerak langsung pon..die suruh aku jimat cuti..abes KIK ni aku cuti k..aku layan laki aku k..angan irau yea sahabat..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

la, ye ke yan..ciannye..bykkan bersabar ea..dugaan orang baru kawin agaknye..moga suami kau cepat sembuh..

Cik TTK berkata...

aah..tq timah..dah kuo sepital pon..tp masih mc..ade kt uma jd surirumah tu ha..hehe

tenku butang berkata...

157

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...