Rabu, 16 Oktober 2013

#sentap

takkan sup bodo pon bini ko tak reti buat?

jom gugel resepi..
*sambil leleh hingus..sob3 :(*



3 ulasan:

Pupel Liyana2 berkata...

haha lempang je...
nasib i tak pernah kene ayat keramat tu
kadang3 kita bukan tak pandai buat. cuma kita tak pernah buat. ce bagi resepi try lama3 pandai.
kadang2 mulut orang ni lebih teruk dari longkang.

mehmehmeh..

Cik TTK berkata...

takleh lempang..tak baik tau..dosa..
nangis je la yg bolehnye..
huuuu
tu la, aku pon cakap camtu kt laki aku..
bukan tak reti cuma tak pernah buat..bagi la aku peluang nak buat kalau tak sampai bila2 pon tak pandai..

cicak_jawaz berkata...

aku penah kene ngan akak ipo aku weh..."anim masak ape kat rumah? megi..??""...peh ayat tak bley blah...sekali datang rumah aku, aku masak mcm2...tak terkata lagi da...yg dengar sedap jek...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...